Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ганкіна М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ганкіна М. С. Використання методу таблиць виживання в дослідженні стану санаторію України [Електронний ресурс] / М. С. Ганкіна // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_11_23 Мета роботи - дослідження ефективності оздоровчої діяльності санаторіїв України на прикладі санаторію "Червона калина" (с. Жобрин Рівненської області) за допомогою застосування методу таблиць виживання. У результаті проведеного аналізу результативності рекреаційної діяльності даного закладу визначено, що основними функціями санаторію є: відновлення, зміцнення і підтримка здоров'я пацієнтів. За результатами емпіричного дослідження було з'ясовано, що у пацієнтів санаторію, які приїжджають на лікування, результати його ефективності найчастіше відзначаються на 11-й день після початку. А перші ознаки одужання у пацієнтів починають проявлятися на 5-й день перебування в санаторії. Також природною закономірністю є той факт, що чим довше пацієнт знаходиться на лікуванні в санаторії, тим ефективніше воно проходить, що виражається в значному покращанні стану здоров'я. Зроблено висновок, що для результативності рекреаційної діяльності пацієнт має знаходиться в санаторії на лікуванні мінімум 14 днів.
| 2. |
Сазонець О. М. Застосування моделі динамічного програмування при розподілі інформаційних продуктів [Електронний ресурс] / О. М. Сазонець, М. С. Ганкіна // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 346-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_40 Досліджено розподіл інформаційних продуктів підприємств інформаційної сфери серед підприємств туристичної галузі. Застосовано економіко-математичне моделювання, використано метод динамічного програмування, одержано оптимальний розподіл інфораційних продуктів між підприємствами туристичної галузі.
| 3. |
Ганкіна М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму [Електронний ресурс] / М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 10. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_10_14
| 4. |
Сазонець О. М. Шляхи реалізації соціально-комунікативної функції підприємств міжнародного туризму в практичній діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Сазонець, М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 11. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_11_9
| 5. |
Сазонець О. М. Виявлення соціально-комунікативних переваг розвитку напрямів освітнього туризму на підприємствах міжнародного туризму [Електронний ресурс] / О. М. Сазонець, М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 12. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_12_3
| 6. |
Ганкіна М. С. Визначення пріоритету соціальнокомунікативної функції підприємств міжнародного туризму [Електронний ресурс] / М. С. Ганкіна // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2016_4_6
| 7. |
Ганкіна М. С. Наукові підходи до соціального розвитку [Електронний ресурс] / М. С. Ганкіна. // Ефективна економіка. - 2016. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_4_53
|
|
|